Sık Sorulan Sorular

Kısa yoldan bir çok sorunun cevabına ulaşın

Otomatik Sipariş İptali Nasıl Çalışır?

Kullanıcılar tarafından verilen siparişler her ne kadar mobil bildirim, e-posta bildirimi ve sms bildirimi yolu ile işletmelere haberdar edilsede, bazı durumlarda işletmeler, verilen ...

Sipariş Bildirim Ayarları Nasıl Yapılır?

Merhaba,   Siparişlerinizi cepten takip edebilmeniz için işletmelere özel mobil uygulamamızı cep telefonunuza buraya Tıklayarak indirin. Ayrıca gelen ...

İşletmelere Özel Mobil Uygulamaları Nereden İndirebilirim?

İşletmelere özel sipariş uygulamaları ile siparişlerinizi cepten yönetin! İndirmek için aşağıdaki linklere tıklayın yada işletme hesabınızda bulunan ilgili linklere ...

Doğru İşletme Ayarları Nasıl Yapılır?

İşletme eklerken tüm ayarlarınızın doğru şekilde yapılandırılmış olmasına dikkat etmelisiniz. Sol menüde bulunan işletme ayarları sekmesine tıklayın tüm gerekli ...

Sipariş Ödemeleri

Sisteme kayıtlı işletmeler gelen tüm siparişleri kapıda ödeme olarak kabul eder. Sistemimiz şuan mobil ödemeye kapalıdır ve sadece kapıda ödeme seçeneği ...

Sipariş Yönetimi & Bildirim Alma

İşletme hesabınızdan siparişlerinizi takip edebileceğiniz gibi bu işlemi aynı zamanda akıllı mobil uygulamalardan da yapabilirsiniz. Hem desktop hem de mobil uygulamalarda gelen her ...

İşletme Üyeliği

Site üzerinde iki çeşit üyelik modeli mevcuttur. 1. Aylık & Yıllık Üyelik Modeli: Sadece kapıda ödeme alabilirsiniz, mobil uygulamaları kullanabilir, ...